torsdag 25 juli 2013

Lilypie

Fixat en liten räknare längst ner i bloggen. Har sett dem hos andra och fick nu äntligen tillräckligt tråkigt för att göra en egen. Oj, vad tydligt det blev att vi väntar och väntar och väntar på resebesked. Har bestämt mig för att inte få panik (igen) förrän vecka 33. Ett resebesked (med resa inom 4-5 veckor) inom den tidsramen är ok, men efter det börjar det bli riktigt jobbigt med jobbet/vikarie mm.

Med detta beslut taget ansökte jag helt sonika om en semestervecka till. Behöver hemmatid till pyssel, städ, fixande och lugn. Att vara på ett tomt kontor där jag i rasande fart (trodde ju det var bråttom) redan har klarat av mina projekt - och utan kollegor och chefer för att starta upp nya - gör att jag mått sämre än jag behövt må. Tror jag. Hur det än är så blir det virk, sol och fix nästa vecka för miss mary! Och ett kontrollsamtal till försäkringskassan. 

♥ miss mary

2 kommentarer:

  1. Vii väntade RB för lillebror som kom så mycket senare än beräknat. 4-6 veckor vad det som haee gällt länge och där satt vi och nu hade 12 veckor gått. Jag hade panik av samma skäl som du med all semester förbrukad och vikarie på plats.
    Men så idag 26/7 kom äntligen beskedet och vi åkte två dagar senare.
    Jag håller tummarna för att det är ett tecken!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Wow, det var snabba ryck! :-) Något hände faktiskt idag....se dagens inlägg. Tack för tumme-hållning!

      Radera