söndag 24 mars 2013

Det här vill jag göra med mitt barn (utan inbördes ordning)
  • bygga LEGO
  • cykla
  • åka skidor (längd och slalom)
  • skratta, fnissa, le i samförstånd
  • åka till landet hen kommer ifrån
  • träffa kompisar
  • bada i havet
  • hålla handen
  • läsa
  • laga mat (det här är inte min punkt överhuvudtaget, men jag lägger till den för jag vet att maken så innerligt gärna vill laga mat med barn)
  • göra chokladbollar (japp, miss mary igen)
  • göra fina frisyrer (lite lättare om det är en tjej, men kanske blir det en kille med intresse för håräventyr?)
♥ miss mary

2 kommentarer:

  1. Jag vill också göra en massa kul med mitt barn!!! Pyssla, laga mat och baka. Men jag längtar även efter att få trösta mitt barn när det är ledset, vabba, gå upp mitt i natten, vara vansinnigt trött efter att jag varit vaken med barnet hela natten osv. Längtar efter att få ha ett barn i familjen helt enkelt ♥
    Glad påsk Mary! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Glad påsk på dig med! Ja, de sakerna du listar får jag nog föra in på listan också, man längtar efter hela paketet liksom... :-)

    SvaraRadera