torsdag 2 juli 2015

Bara bråk

Jag vet inte vad jag ska göra. Allt blir en strid. Varenda liten sak. Välja mina strider? Jag har sagt att han inte får ha strumpbyxor på stranden, men backat på precis allt annat och ändå så fortsätter det.
Om två dagar har det lugnat sig som det brukar, men just nu har jag slut på idéer på hur jag ska få det lite trevligare. Skitsommar.

♥ mother mary

Edit: en natt senare. Gråt och gnissel och en mirakulös vändning efter pannkakor till frukost. Nu spelar han spel med maken och jag sitter i köket och andas och lyssnar på min lilla familj. Kanske blir en bra sommar ändå?

2 kommentarer:

  1. Å ja, låter som att det kan bli en bra sommar 🌞 kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, nu ja! :-) Psykologi på hög nivå krävs för att lilleman ska tolkas ibland, och det i sin tur kräver något utöver det vanliga av föräldrarna... Kram!

      Radera