måndag 19 december 2011

miss mary wants many things. especially a baby. or two. and maybe some things striped. preferably in many colours.

Ja, visst är det så att jag vill ha barn. Och randiga saker. Tyvärr har jag bara randiga saker just nu. Är på jakt efter den perfekta kombinationen av färger - har varit det ett tag nu. Verkar som om det kanske går hand i hand med den långa jakten på ett barn. Eller två.
Välkommen hit till min blogg som kom till idag när jag kände att jag inte orkade längre. Inte orkade hålla alla tankar inom mig. Varför skriver jag inte dagbok istället kanske du undrar? Kan man ju fråga sig. Alla bloggar, jag vill vara som alla andra. Kanske blir jag gravid eller får adoptera om jag bloggar? Humorn är intakt, kanske bara lite svartare än förut.

 ♥ miss mary

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar