onsdag 28 december 2011

miss mary and 2011.

Detta år har både vill jag och vill jag inte uppleva igen.

  • Jag vill därför att vi gifte oss! Min kärlek och jag sa "ja" inte mindre än 2 gånger. 
  • Jag vill inte därför att 2011 var året med 3 misslyckade ivf-försök. Jag tillhör inte dem som räknar ut hur gammalt ett eventuellt barn hade varit, men när tvillingarna inte fastnade så blev det extra mörkt. Hade hoppats på tredje gången gillt. Och dessutom hade jag massa fina namn på lager. Det är lite svårt var man ska lägga ribban för hoppet. Hoppas jag för mycket blir fallet djupt. Hoppas jag för lite så är det kanske därför det inte fastnar?

Men jag har min fantastiske man och när vi går igenom livet så slutar jag inte att bli alldeles varm av att det är han och jag. År 2012 kan inte bli bättre när det gäller kärlek!
Nyårslöftet blir såklart att "ta hand om mig" och må bra. Må bra innebär att äta rätt (för då mår jag bra), att motionera lagom (för då mår jag bra) och att virka, läsa och umgås med vänner. Reflexologen ingår också (i slutändan mår jag väl bra där också, även om det är en aning smärtsamt). :-)

♥  miss mary

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar