torsdag 29 mars 2012

miss mary wants energy

Ända sedan förra helgens två dagar i pisten (blöt, kall, regnig och svårgåkt, men ändå) är jag helt slut. Hoppas tom över dagens träning. Dricker mitt mysko the som jag fick av reflexologen. Vad gör man inte för att hela kroppen och jag ska må bra??? Inget är iofs för stort att offra för ev graviditet. Hittills har jag gjort följande:
  • tagit ut min navelpiercing
  • plågat mig hos reflexologen varje vecka (det är skönt efteråt, det hjälper mot hälsporren och hormon-obalans mm, men det gör hur ont som helst ibland), och jag fortsätter att gå dit...
  • dricker järnsaft (tas upp bättre av kroppen och består mest av växter, mycket skonsammare) som smakar galla
  • trycker i mig massa naturpiller mot min allergi och (peppar, peppar) det verkar hjälpa och jag kan sänka och fasa ut läkemedels-allergi-tabletten som inte är snäll mot min kropp
  • slutat dricka kaffe (bytt ut mot ovan nämnda the)
  • tränar 3 ggr/vecka för styrka och energi
  • slutat med anti-depp-läkemedel
Nåväl, allt har ju inte med graviditet att göra, utan att ta hand om mig själv, vara snäll mot min kropp och preppa för ett sundare liv. 

miss mary

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar