fredag 20 januari 2012

miss mary doesn´t want to be grumpy

Men är det såklart ändå. Är inte bra på att hantera situationer med prestige där den andra försöker (eller det iaf verkar som det) sno åt sig "äran". Hmm. Jag borde backa och inte ta det så hårt inser jag nu. Behöver inte bli så upprörd som jag blir. Men jag kände ju mig kritiserad... hmpf. Der Klügere gibt nach!, det blir mottot för den här debatten. Och bara för att någon inte håller med mig betyder det inte att jag är dum. Eller att jag har fel. Eller att jag behöver gå upp i varv så våldsamt och bli fööör engagerad och emotionell. Det gnager lite mindre nu. Och möhippeplanering ska ju vara lite krånglig, alla inblandade har sin egen version av vem bruden är...
...och så slår det mig: jag är ofrivilligt barnlös och otroligt olycklig över det. Tacka fan för att man är lite grumpy! ;-)

miss mary

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar