fredag 30 november 2012

Depression i lillfingret?

Jo, det var just det jag (enligt reflexologen) hade igår. Min reflexolog är både rolig och duktig. Jag ligger där och pratar, gråter, suckar och ajar. Det gör nämligen riktigt ont mellan varven när hon med sina stavar trycker, drar och petar. Igår var det tår, panna, lillfingrar och öron som fick sig en dos. Just nu fokuserar hon på mina mellanblödningar. Jag är hoppfull. Hälsporrarna är ju ett minne blott, så lite mellanblödningar borde väl snart vara fixat...

Det är också väldigt skönt att prata av sig med jämna mellanrum med någon som man inte känner, som man antagligen inte skulle umgås med, som  man kan vara patient hos och som ändå bryr sig så till den milda grad att det ibland kommer ett sms mellan behandlingstiderna med en relevant fråga. 

 ♥ miss mary

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar