fredag 16 november 2012

Allt som börjar med "reflex" är bra

Reflexer (både i kropp och såna som dinglar)
Reflexolog
Reflexgarn (jo, det finns, wow)
Reflexfärg (dyr, men ack så ljuvlig)

Skulle kunna fortsätta ett bra tag, men det var inte det jag skulle skriva. Jag var hos reflexologen igår. Vi har inte setts på nästan en månad då jag missade förra gången pga sjukdom. Så skönt att komma dit igen. Gjorde ont som bara den, jag grinade över allt möljligt, men som alltid känns det bättre när jag går därifrån. Hon tyckte att nu var det dags att bli gravid! Hmm, ok, vore ju nice... Så vi ska anstränga oss lite extra en eller två månader. Hon med sina pinnar. Jag och maken med att ligga (inte för att vi slarvar med det under ägglossning, det är det nog ingen ofrivilligt barnlös som gör, men nu kissar jag för säkerhets skull på äl-sticka för att tima in det rätt). Och det där liggandet blir ju vad man gör det till. Under våra år av barnlöshet är det inte många gånger det har varit tvärstopp, det är liksom inte läge att gnälla att man inte blir gravid om man inte ligger i (hahaaha) när det är läge. 

♥ miss mary

PS Jag är inte hög eller full. Bara lite uppe i varv, fnissig och med en känsla att det är lika bra att göra saker för det blir ändå aldrig som man tänkt sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar