måndag 17 december 2012

Jag älskar böcker

Hämtade mig efter gynbesöket. Bet mig i tungan för att inte börja förklara mig, de fattade säkert ändå.
Var på en adoptionsorganisation idag för lite mer info om ett land. Egentligen två länder, men den ena landsansvariga var sjuk. Är det ett tecken?
Eftersom trycket över bröstet antagit larviga proportioner och ekorrhjulet i huvudet vägrade sakta ner tog jag det enda vettiga beslutet i lördags. Maken borta på äventyr. Miss mary med bok, vörtmacka, tända ljus och mobil i badkaret. Japp, bra beslut. Tror jag låg där i en timme och läste. Läser en bok som jag för lääääängesen fick av syster, en bok med ful framsida (ja, sån är jag, väljer bok efter framsida och vin efter etikett) av en mysko snubbe som heter Eckhart Tolle. Men... efter några kapitel hade jag blivit lugn där i badet så man ska inte döma något/någon efter utsidan. :-)

♥ miss mary

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar