onsdag 29 februari 2012

miss mary is fit

Nu har jag tagit hand om mig på bästa sätt: jag har varit på gymmet och fått instruktioner nivå 2. Coola övningar, galet peppande instruktör och mycket bra info. Bl a att jag måste hålla in magen. Att jag måste gå tre gången på massage den närmaste månaden. Att jag har en fin hållning och jättebra kroppskontroll. Att jag verkligen är bra!
Oj, oj, verkligen härligt att höra. Och i enlighet med att jag nu är snäll mot mig själv och tar hand om mig så bejakar jag det jag får höra och ser det som sanningar (i motsats till lögner för att fjäska).
I morgon är det dags för första passet med nya rutinen. Hoppas träningsvärken lägger sig tills dess... vilket barn jag än får så ska det banne mig ha en mamma i form! Så det så! 

miss mary

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar