tisdag 25 juni 2013

Japp

Tog mod till mig igår (vill ju inte vara till besvär, ähem) och mailade till adoptionsorganisationen. Nu har vi ju väääääääntat jättelänge på resebesked, kan vi ha missat nåt?
Efter några timmar kom ett trevligt och lugnande svar. Datasystemet till vårt land har gjorts om vilket medför förseningar. Vi har inte missat nåt. Efter det glädjande beskedet tillät jag mig att sura en stund: kunde de inte meddelat detta om förseningen? Nåväl, semestertider och underbemanning drabbar alla företag...

Min guddotter har verkligen knutit an till mig. Eller så vet hon att jag gör allt för henne. ;-) Skiner upp som en sol när hon ser mig och kommer och vill gosa och bli buren. Tyr sig till mig om inte mamma och pappa är i närheten. Sötfis. Snart 1,5 år, tänk vad tiden går. OM min första ivf hade lyckats hade min knodd varit lika gammal som hon. Nu kommer min lilleman och rusar in på förstaplats - honom drömde jag mig till!

♥ miss mary

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar